شارژ ايرانسل

فال حافظ

 
..
 
   
   
  منوي اصلي
لينکهاي سريع

  موضوعات
نرم افزار کاربردی
آنتی ویروس وآپدیت آنتی ویروس
نرم افزار رایت
دیکشنری
نرم افزار آفیس
نرم افزار طراحی وب سایت
نرم افزار پشتیبان گیری
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار سایت
نرم افزار بهینه سازی
نرم افزار برنامه نویسی
نرم افزار مدیریت دسکتاپ
نرم افزار مهندسی
نرم افزار اینترنت
نرم افزار مرورگر وب
نرم افزار مسنجر
نرم افزار مدیریت ایمیل
نرم افزار مدیریت دانلود
نرم افزار اف تی پی
ابزار اینترنت
نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزار مبدل
نرم افزار پخش کننده
ویرایشگر صوت و تصویر
ابزار فلش
موبایل
نرم افزار موبایل
بازی موبایل
قیمت لب تاب
ترفند ها

 

آرشيو ماهانه
<-ArchiveTitle->

        لينک دوستان

قالب وبلاگ
استخاره
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت طراحی وب
اگه نیای تو از دستت رفته
دانلود یک
به سایت دانلود بازی خوش آمدید
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس fbi.760.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


لوگوي دوستان



 

تبليغات


تبليغات در سايت


  9 صفحه About که کاربران فایرفاکس باید بشناسند

9 صفحه About که کاربران فایرفاکس باید بشناسند

 

تنظیمات مرورگر فایرفاکس

 

تنظیمات مرورگر فایرفاکس

فایرفاکس یکی از محبوبترین مرورگرهای کدباز جهان است که به واسطه مصرف کم منابع سیستمی و قابلیت‌های فراوان شخصی سازی آن، مورد توجه بسیاری از کاربران اینترنت قرار گرفته اس. اگر شما یک کاربر حرفه‌ای فایرفاکس هستید (و یا تمایل دارید که به آن تبدیل شوید)، می بایست با تفاوت‌ها و ویژگی‌های صفحات About آشنایی کافی داشته باشید. فایرفاکس این صفحات را به منظور افزایش بهره وری به کاربران خود ارائه داده است. اگر مایلید تا شما را با این صفحات داخلی کاربردی آشنا نماییم با زومیت همراه باشید.

برای دسترسی به صفحه‌های معرفی شده در ادامه، تنها کافی‌است عبارت موجود در تیتر هر قسمت را در جعبه آدرس مرورگر فایرفاکس وارد نموده و کلید Enter را بفشارید.


About:About

اولین صفحه، About است که لیستی از صفحات داخلی فایرفاکس را در اختیار شما می گذارد. البته همه این صفحه ها برای کاربران عادی مفید و یا قابل درک نیستند. با این حال شما می‌توانید آزادانه به تمامی این صفحات سرک بکشید و با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

تنظیمات مرورگر فایرفاکس


About:Home

شما با وارد کردن about:home در نوار آدرس فایرفاکس به صفحه خانگی خود هدایت خواهید شد. این ساده‌ترین راه بازگشت به صفحه خانگی شماست.


About:Config

این صفحه مهمترین قسمت فایرفاکس است که مجموعه‌ای از تنظیمات ریز و درشت برای شخصی سازی این مرورگر را در بر گرفته است. کار با این صفحه و تغییر تنظیمات آن نیازمند دقت فراوانی است و اعمال تنظیمات اشتباه می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. اگر یک کاربر تازه کار هستید، پیشنهاد می‌شود از کنجکاوی در این صفحه بپرهیزید.


About:Preferences

دسترسی به منوی تنظیمات فایرفاکس بسیار راحت است. در ویندوز شما می‌توانید از منوی بالای صفحه، گزینه Tools و سپس گزینه Preferences را انتخاب کنید. ولی این کار صفحه مربوط به تنظیمات را در یک پنجره کوچک و جدید باز می‌کند که مانع ادامه وبگردی شما خواهد شد (مادامیکه باز باشد). اگر مایلید این تنظیمات را در یک تب جدید و بزرگ ببینید about:preferences را در یک تب جدید تایپ و باز نمایید.


About:Permissions

آیا مایلید سطح دسترسی های مرورگر خود را تغییر دهید؟ مثلاً اینکه رمز عبور ها شما را ذخیره کند و یا اینکه به فایل‌های کوکی اجازه ذخیره ندهد و یا صفحه های ناخواسته را باز نکند و ... . همه این تنظیمات در about:permissions به آسانی تحت کنترل شما در خواهند آمد.


About:PrivateBrowsing

حتماً با این قابلیت که در اکثر مرورگرهای حرفه‌ای ایجاد شده آشنایی دارید. مرور امن، به شما این امکان را خواهد داد تا بدون برجا گذاشتن هیچگونه ردپایی از خود، به مرور صفحات وب بپردازید. برای دسترسی به این امکان راه‌های بسیاری وجود دارد. هم از منوی بالا قابل دسترسی است و هم با کلید میانبر. اما یک راه نیز تایپ about:privatebrowsing در نوار آدرس است.


About:SessionRestore

تا حالا برای شما پیش آمده که مرورگرتان کرش کند و همه صفحاتی که در حال مرور آن بودید یک‌جا بسته شوند؟ از همه مهم‌تر تاکنون برایتان پیش آمده که پس از اجرای مجدد مرورگر، پیغام بازیابی صفحات قبلی به نمایش در نیاید؟ خوب شما می‌توانید با استفاده از دستور about:sessionrestore شانس خود را برای بازگرداندن صفحات بسته شده بیازمایید.


About:AddOns

اگر افزونه‌های بسیاری دارید و مایلید آن‌ها را در یک تب جداگانه مدیریت کنید از about:addons استفاده کنید.


About:Plugins

پلاگین ها بسیار شبیه افزونه ها هستند. مهمترین تفاوت‌شان در این است که پلاگین ها بستر لازم برای اجرای صحیح امکاناتی خاص را فراهم می‌کنند. مثلاً Flash Player. لیست پلاگین های نصب شده در فایرفاکس را به کمک دستور about:plugins مشاهده کنید.

 

نکته: تمامی دستوراتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را می بایست در نوار آدرس فایرفاکس (درست شبیه وارد کردن آدرس یک سایت) تایپ کرده و سپس Enter را فشار دهید.

 منبع : delgarm.com



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  چگونه نوار وظیفه ویندوز خودم را جابه جا کنم؟

چگونه نوار وظیفه ویندوز خودم را جابه جا کنم؟

جابه جا کردن نوار وظیفه در ویندوز 7

 

جابه جا کردن نوار وظیفه

 

نوار وظیفه در ویندوز 7 قابلیت جابه جایی به چپ ،راست ،بالا و پایین را دارد. شما مي توانيد با جابه جا كردن اين نوار به سمت چپ يا راست يا حتي بالا، دسكتاپ رايانه را متحول كرده و با همين تغيير كوچك، تفاوت بسيار چشمگيري را بين رايانه خود و ديگران به وجود آوريد.


 براي  اين كار بايد اول در بخش خالي روي نوار وظيفه ويندوز كليك راست كرده و علامت چك مارك كنار عبارت  Lock the taskbar غیرفعال کنید ،حال  مي توانيد اين نوار را با كشيدن و رها كردن، به جهت دلخواه خود حركت دهيد.


بعد از جابه جايي نوار وظيفه ميتوانيد با فعال كردن  Lock the taskbar مكان آن را در صفحه قفل كنيد تا به صورت ناخواسته مكان آن جابه جا نشود.

 

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 43 صفحه بعد
  درباره



به وبلاگ من خوش آمدید
katebi@gilmail.ir


لوگوي ما



  پيوند هاي روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

.:: تمام پيوند هاي روزانه ::.


  آمار بازديد

نويسندگان :
» محمدعلی کاتبی

آمار بازديد :

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 58022
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 

صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها | ذخيره صفحه | طراح قالب


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vss
Design By : wWw.Theme-Designer.Com