شارژ ايرانسل

فال حافظ

 
..
 
   
   
  منوي اصلي
لينکهاي سريع

  موضوعات
نرم افزار کاربردی
آنتی ویروس وآپدیت آنتی ویروس
نرم افزار رایت
دیکشنری
نرم افزار آفیس
نرم افزار طراحی وب سایت
نرم افزار پشتیبان گیری
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار سایت
نرم افزار بهینه سازی
نرم افزار برنامه نویسی
نرم افزار مدیریت دسکتاپ
نرم افزار مهندسی
نرم افزار اینترنت
نرم افزار مرورگر وب
نرم افزار مسنجر
نرم افزار مدیریت ایمیل
نرم افزار مدیریت دانلود
نرم افزار اف تی پی
ابزار اینترنت
نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزار مبدل
نرم افزار پخش کننده
ویرایشگر صوت و تصویر
ابزار فلش
موبایل
نرم افزار موبایل
بازی موبایل
قیمت لب تاب
ترفند ها

 

آرشيو ماهانه
<-ArchiveTitle->

        لينک دوستان

قالب وبلاگ
استخاره
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت طراحی وب
اگه نیای تو از دستت رفته
دانلود یک
به سایت دانلود بازی خوش آمدید
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس fbi.760.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا


لوگوي دوستان



 

تبليغات


تبليغات در سايت


  قطع و وصل ارتباط اینترنتی تلفن همراه خود با یک کلیک

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه

 

با استفاده از نرم افزار رایگان و محبوب Data ON-OFF می توانید به راحتی و تنها با یک کلیک ارتباط اینترنتی گوشی تلفن خود را قطع یا وصل کنید.این نرم افزار در اندروید 2/3/3 به بالا قابل اجرا است.

 

محیط و روش استفاده از آن به شرح تصاویر زیر است :

 

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه 

                      

 

قطع ارتباط اینترنتی تلفن همراهقطع ارتباط اینترنتی تلفن همراه

 

 

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  باز کردن لینک ها بدون استفاده از ماوس

باز کردن لینک ها بدون استفاده از ماوس

باز کردن لینک ها

آموزش باز کردن لینک ها بوسیله کیبرد در مرورگر های گوگل کروم و فایرفاکس یکی از ویژگی های بارز گوگل کروم افزونه های بیشمار آن است.به خصوص اینکه اخیرا به افرادی که از آی پی های ایران استفاده می کنند این اجازه داده شده تا از این افزونه ها بهره ببرند. امروز قصد داریم تا یکی از این افزونه ها را به شما معرفی کنیم.شما با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تا لینک های هر صفحه را بدون استفاده از موس و با تایپ کردن باز کنید.

باز کردن لینک ها

 

افزونه ی Dead Mouse یکی از افزونه های بسیار جالبی است که به کمک آن می توانید با تایپ کردن و بدون استفاده از موس وارد هر لینکی در هر صفحه ای شوید.برای اینکار کافی است تا ابتدا افزونه را از طریق صفحه ی آن در Google Chrome Web Store نصب کنید و با تایپ کردن چند حرف ابتدایی آن لینک آن را پیدا کنید ( بعد از تایپ کردن لینک مورد نظر حرکت می کند. ) و سپس با استفاده از کلیدهای ترکیبی Shift Enter, وارد وارد آن لینک شوید.

 

اگر در صفحه ای دو لینک وجود داشت شما می توانید با استفاده از کلید Tab Shift Tab, بین لینک های صفحه جابجا شوید و اگر خواستید تا از این حالت خارج شوید می توانید از کلید Escape استفاده کنید.

 

شایان ذکر است که افزونه ی مورد نظر تنظیمات خاصی ندارد و ممکن است در برخی از صفحات وب مانند توییتر و جی میل به خوبی کار نکند.

 

اگر از مرورگر فایرفاکس نیز استفاده می کنید اصلا نیازی به افزونه ندارید و کافی تا با استفاده از کلید "/" ( Slash ) و با تایپ کردن لینک را پیدا کنید و با زدن دکمه Enter وارد آن لینک شوید.

 

البته روش های زیادی برای استفاده از کیبورد به جای موس وجود دارد اما در کل ایده ی جالبی است.

 منبع : delgarm.com



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت
 

توجه: دقت داشته باشید ، فقط عزیزانی كه از اپراتور اول تلفن همراه استفاده می كنند قادر به ثبت نام در این سایت هستند .
- ارسال اس ام اس از طرف گوشی خودتان ! :

اگر تا به حال از طریق اینترنت اقدام به ارسال پیام كوتاه كرده باشید ، حتما دیده اید كه اس ام اس های ارسالی شما از طرف شماره ای شبیه ۳۰۰۰۷۹۸۵ و یا گزینه های مشابه ارسال میشه كه شماره شركتی است كه از خدمات پیام كوتاه استفاده می كنید .
و همیشه SMSهای شما از طرف آن شركت ارسال می شود .


اما سایتی كه قصد معرفی آن را داریم به شیوه ای باور نكردنی ، اس ام اس را از طرف گوشی شما ارسال می كند .....دقیقا مثل اینكه شما با گوشی خودتان اقدام به ارسال SMS كرده اید .... طرف مقابل شماره ارسال كننده را شماره موبایل شما خواهد دید .... نه ۳۰۰۰۰ و غیره ....
مزیت دیگر این سایت اینه چون اس ام اس رو از طرف گوشی شما ارسال می كنه اگر طرف به اس ام اس شما جواب بدهد جواب آن به دستان خواهد رسید در صورتی كه در دیگر سیستمها به دلیل استفاده از شماره های شركتهای ارسال اس ام اس ، پیام در صورت جواب داده شدن به دست شما نمی رسه !


- اس ام اس هایی بدون تبلیغات :

مزیت دوم و بسیارعالی این سایت ، ارسال sms هایی بدون تبلیغات است .... که مطمئنا میتونه جالب باشه . شما خودتون سایتی رو سراغ دارید كه بدون هیچ تبلیغی بتونید اس ام اس رایگان باهاش بزنید ؟ مطمئنا نه !
اما این سایت پیام های شما را بدون تبلیغات ارسال می كند !


- ارسال اس ام اس به سراسر جهان :
مزیت دیگر این سایت امکان ارسال اس ام اس به تمامی كشورهای جهان است ... (دقیقا برعکس اکثر سایتهای ایرانی که تنها امکان ارسال پیام کوتاه رو فقط برای ایران دارند) .

- اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report :

یکی دیگر امکانات جالبی که این سایت به شما ارائه می دهد ، امکان اطلاع از وضعیت پیام (Delivery Report) می باشد . توجه داشته باشید که پیامی که در همه سایتها مبنی بر ارسال موفقیت آمیز پیام شما ، پس از ارسال به نمایش در می آید به معنای Delivery Report نمی باشد بلکه آن پیغام تنها شما را از ارسال موفقیت آمیز پیام به سرور سایت مطلع می کند ، نه گزارش پیام رسیده به شخص .


به خاطر همین موضوع است که مثلا شما در سایتی اقدام به ارسال sms می کنید و سایت نیز به شما پیغام می دهد که پیام شما ارسال شده است در حالی که به دلیل بروز مشكلاتی ،هیچ وقت آن پیام به دست دوستتان نمی رسد ! (مشکلی که حتما به آن برخورد کرده اید) . همچنین اگر پیام شما با موفقیت ارسال شود ولی مثلا مشترک مورد نظر در دسترس نباشد و یا گوشی فرد موزرد نظر خاموش باشد . تنها هنگامی که فرد اس ام اس را مشاهده کند به شما اطلاع می دهد که پیام شما به دست وی رسیده است .

- امکان اضافه کردن دفترچه تلفن :

با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال SMS برای آنها نیازی به حفظ شماره موبایل و تایپ شماره های آنها نداشته باشید . البته این بخش در اکثر سایتهای ایرانی و خارحی ارائه دهنده SMS نیز وجود دارد .

- امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود :
حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که چه مقدار پیام کوتاه می توان با این سایت ارسال کرد . شما پس از ثبت نام قادر به ارسال تعداد محدودی پیام کوتاه می باشید اما نگران نباشید ، شما می توانید با ارسال دعوت نامه برای دوستانتان برای خود اعتبار کسب کنید .


همچنین قادرید تا در هر لحظه لیست كسانی كه دعوت نامه شما را دریافت كرده و در سایت ثبت نام كرده اند را به همراه اعتبار جایزه خود بابت معرفی دوستتان به این سرویس مشاهده كنید .


- امكان ارسال پیام كوتاه در زمان و تاریخ مشخص :
یكی دیگر از مزیتهای جالب این سایت اینه كه شما می تونید یك پیام را هم اكنون ارسال كنید ولی در زمان و تاریخی مشخص به دست دوستتان برسد !


مثلا فرض كنید می خواهید به مناسبت جشن تولد دوستتان ، یك پیام كوتاه برای وی ارسال كنید تا در هنگام جشن تولد ، مشاهده كند .....مطمئنا وقتی در كنار دوستتان نشسته اید و موبایلی نیر در دستتان نیست و دوستتان SMS شما را دریافت می كند ، تعجب خواهد كرد ....


همچنین می توانید پیامی را برای نیمه های شب برای دوستتان ارسال كنید تا وی را از خواب بیدار كنید ! در حالی كه همان موقع شما در خواب هستید !
و هزاران فكر خفن دیگه كه خودتون بهتر می دونید ...

- امكان ارسال پیام گروهی :

یكی دیگر از قابلیتهای جالب این سایت امكان ارسال یك پیام برای تعداد زیادی از دوستانتان است ، مطمئنا این بخش هنگام ارسال پیامهای تبریك (مثل سال نو) و یا ارسال پیام های كوتاه تبلیغاتی به دردتون می خوره .


- مدیریت پیامهای ارسال شده :

در بخش دیگری كه در سایت فوق قرار دارد ، قادرید تا آرشیو كامل پیام های ارسال شده را مشاهده كنید .
همچنین وضعیت Delivered Report پیام های كوتاه كه قبلا در مورد آن توضیح دادیم نیز در همین بخش قابل مشاهده است .
جهت ثبت نام در این سایت كافی است ابتدا به آدرس اینترنتی زیر بروید:


http://www.sms.bi/en/index.go

حال با صفحه ای مشابه صفحه زیر مواجه خواهید شد كه جهت مشاهده سایت به زبان انگلیسی می بایست بر روی دكمه ای كه به منظور تغییر زبان سایت به انگلیسی قرار داده شده است كلیك كنید :


ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

سپس زبان سایت ، انگلیسی شده و جهت ثبت نام لازم است بر روی لینك ثبت نام كه با عنوان Sign Up مشخص شده است ، كلیك كنید .


ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

حال در صفحه موجود لازم است فرم ثبت نام را پر كنید كه به شرح هر كدام می پردازیم.

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

1- در قسمت اول نام و نام خانوادگی خود را تایپ كنید ، دقت كنید این نام می تواند جعلی یا نام مستعار خودتان باشد اما حتما باید شامل دو قسمت باشد :


مثلا : Mohamad Mobilestoon یا Mobilestoon Com و كلماتی مثل mobilestoon و یا Mohamad به تنهایی قابل قبول نیستند .


۲- در قسمت شماره ۲ می بایست یك ایمیل معتبر از خودتان را وارد كنید ، دقت داشته باشید ، این سایت یك كد فعال سازی به ایمیلی كه درج كردید خواهد فرستاد كه برای ادامه ثبت نام به آن نیاز خواهید داشت ، پس حتما یك ایمیل معتبر وارد كنید .


۳- در قسمت شماره ۳ می بایست یك كلمه عبور برای خود انتخاب كنید و در كادر بعدی نیز همان را تكرار كنید .


۴- در قسمت شماره ۴ كشور ایران را انتخاب كنید .


۵- در قسمت شماره ۵ می بایت شماره موبایل خود را بدون ۰ اول آن درج كنید ، به طور مثال اگر شماره موبایل شما ۰۹۱۲۱ باشد می بایست در كادر فوق ۹۱۲۱ را تایپ كنید . دقت داشته باشید این سایت تنها برای مشتركین اپراتور اول قابل پشتیبانی است ، لذا چنانچه از سیم كارت های اپراتورهای دیگر از قبیل ایرانسل یا تالیا استفاده می كنید ، قادر به ثبت نام و استفاده از امكانات این سایت نمی باشید .


۶- در بخش شماره ۶ می بایست سن خود و جنسیت خود را انتخاب كنید .با كادر Possible comments كاری نداشته باشید .


۷- در بخش شماره ۷ می توانید ابتدا تعیین كنید كه اگر تنها ۱۰ اعتبار داشتید یك ایمیل برای شما اتوماتیك ارسال شود كه ضروری به نظر نمی رسد و بهتر است این گزینه را انتخاب نكنید
اما قسمت I unconditionally accept The terms of use by submitting this form را جهت پذیرفتن شرایط سایت حتما می بایست انتخاب كنید (به اصطلاح تیك بزنید) .


سپس بر روی دكمه Submit كلیك كنید .


حال با پیغامی مواجه خواهید شد كه به شما اطلاع می دهد ، ثبت نام شما انجام شد و جهت اتمام مراحل ثبت نام لازم است تا بر روی لینكی كه به ایمیل شما فرستاده شده است كلیك كنید .

 

وارد اكانت ایمیل خود شوید و ایمیل مبوطه را بازگشایی كرده و بر روی لینك ارسالی كلیك كنید (در صورتی كه با مراجعه به ایمیل خود آن را در Inbox نیافتید ، شاخه Bulk یا Spam ایمیل خود را نیز چك كنید) .
سپس اكانت شما فعال می شود .


پس از ورود به حساب كاربری خود ، می بایست شماره موبایل خود را در كادری ، بار دیگر وارد كرده و تایید كنید تا یك كد فعال سازی به موبایل شما ارسال گردد . سپس كد مورد نظر را در كادر مورد نظر تایپ كنید.
بعد از وارد شدن به سایت با Username و Password خود در منو بالا قسمت Send روی SMS کلیک کنید .
برای وارد کردن شماره فردی که می خواهید بعد از شماره 98 وارد کنید , Send رو بزنید.

 

منبع: delgarm.com

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  9 صفحه About که کاربران فایرفاکس باید بشناسند

9 صفحه About که کاربران فایرفاکس باید بشناسند

 

تنظیمات مرورگر فایرفاکس

 

تنظیمات مرورگر فایرفاکس

فایرفاکس یکی از محبوبترین مرورگرهای کدباز جهان است که به واسطه مصرف کم منابع سیستمی و قابلیت‌های فراوان شخصی سازی آن، مورد توجه بسیاری از کاربران اینترنت قرار گرفته اس. اگر شما یک کاربر حرفه‌ای فایرفاکس هستید (و یا تمایل دارید که به آن تبدیل شوید)، می بایست با تفاوت‌ها و ویژگی‌های صفحات About آشنایی کافی داشته باشید. فایرفاکس این صفحات را به منظور افزایش بهره وری به کاربران خود ارائه داده است. اگر مایلید تا شما را با این صفحات داخلی کاربردی آشنا نماییم با زومیت همراه باشید.

برای دسترسی به صفحه‌های معرفی شده در ادامه، تنها کافی‌است عبارت موجود در تیتر هر قسمت را در جعبه آدرس مرورگر فایرفاکس وارد نموده و کلید Enter را بفشارید.


About:About

اولین صفحه، About است که لیستی از صفحات داخلی فایرفاکس را در اختیار شما می گذارد. البته همه این صفحه ها برای کاربران عادی مفید و یا قابل درک نیستند. با این حال شما می‌توانید آزادانه به تمامی این صفحات سرک بکشید و با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

تنظیمات مرورگر فایرفاکس


About:Home

شما با وارد کردن about:home در نوار آدرس فایرفاکس به صفحه خانگی خود هدایت خواهید شد. این ساده‌ترین راه بازگشت به صفحه خانگی شماست.


About:Config

این صفحه مهمترین قسمت فایرفاکس است که مجموعه‌ای از تنظیمات ریز و درشت برای شخصی سازی این مرورگر را در بر گرفته است. کار با این صفحه و تغییر تنظیمات آن نیازمند دقت فراوانی است و اعمال تنظیمات اشتباه می‌تواند برای شما مشکل ساز شود. اگر یک کاربر تازه کار هستید، پیشنهاد می‌شود از کنجکاوی در این صفحه بپرهیزید.


About:Preferences

دسترسی به منوی تنظیمات فایرفاکس بسیار راحت است. در ویندوز شما می‌توانید از منوی بالای صفحه، گزینه Tools و سپس گزینه Preferences را انتخاب کنید. ولی این کار صفحه مربوط به تنظیمات را در یک پنجره کوچک و جدید باز می‌کند که مانع ادامه وبگردی شما خواهد شد (مادامیکه باز باشد). اگر مایلید این تنظیمات را در یک تب جدید و بزرگ ببینید about:preferences را در یک تب جدید تایپ و باز نمایید.


About:Permissions

آیا مایلید سطح دسترسی های مرورگر خود را تغییر دهید؟ مثلاً اینکه رمز عبور ها شما را ذخیره کند و یا اینکه به فایل‌های کوکی اجازه ذخیره ندهد و یا صفحه های ناخواسته را باز نکند و ... . همه این تنظیمات در about:permissions به آسانی تحت کنترل شما در خواهند آمد.


About:PrivateBrowsing

حتماً با این قابلیت که در اکثر مرورگرهای حرفه‌ای ایجاد شده آشنایی دارید. مرور امن، به شما این امکان را خواهد داد تا بدون برجا گذاشتن هیچگونه ردپایی از خود، به مرور صفحات وب بپردازید. برای دسترسی به این امکان راه‌های بسیاری وجود دارد. هم از منوی بالا قابل دسترسی است و هم با کلید میانبر. اما یک راه نیز تایپ about:privatebrowsing در نوار آدرس است.


About:SessionRestore

تا حالا برای شما پیش آمده که مرورگرتان کرش کند و همه صفحاتی که در حال مرور آن بودید یک‌جا بسته شوند؟ از همه مهم‌تر تاکنون برایتان پیش آمده که پس از اجرای مجدد مرورگر، پیغام بازیابی صفحات قبلی به نمایش در نیاید؟ خوب شما می‌توانید با استفاده از دستور about:sessionrestore شانس خود را برای بازگرداندن صفحات بسته شده بیازمایید.


About:AddOns

اگر افزونه‌های بسیاری دارید و مایلید آن‌ها را در یک تب جداگانه مدیریت کنید از about:addons استفاده کنید.


About:Plugins

پلاگین ها بسیار شبیه افزونه ها هستند. مهمترین تفاوت‌شان در این است که پلاگین ها بستر لازم برای اجرای صحیح امکاناتی خاص را فراهم می‌کنند. مثلاً Flash Player. لیست پلاگین های نصب شده در فایرفاکس را به کمک دستور about:plugins مشاهده کنید.

 

نکته: تمامی دستوراتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد را می بایست در نوار آدرس فایرفاکس (درست شبیه وارد کردن آدرس یک سایت) تایپ کرده و سپس Enter را فشار دهید.

 منبع : delgarm.com



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  چگونه نوار وظیفه ویندوز خودم را جابه جا کنم؟

چگونه نوار وظیفه ویندوز خودم را جابه جا کنم؟

جابه جا کردن نوار وظیفه در ویندوز 7

 

جابه جا کردن نوار وظیفه

 

نوار وظیفه در ویندوز 7 قابلیت جابه جایی به چپ ،راست ،بالا و پایین را دارد. شما مي توانيد با جابه جا كردن اين نوار به سمت چپ يا راست يا حتي بالا، دسكتاپ رايانه را متحول كرده و با همين تغيير كوچك، تفاوت بسيار چشمگيري را بين رايانه خود و ديگران به وجود آوريد.


 براي  اين كار بايد اول در بخش خالي روي نوار وظيفه ويندوز كليك راست كرده و علامت چك مارك كنار عبارت  Lock the taskbar غیرفعال کنید ،حال  مي توانيد اين نوار را با كشيدن و رها كردن، به جهت دلخواه خود حركت دهيد.


بعد از جابه جايي نوار وظيفه ميتوانيد با فعال كردن  Lock the taskbar مكان آن را در صفحه قفل كنيد تا به صورت ناخواسته مكان آن جابه جا نشود.

 

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند

 



:: موضوعات مرتبط: ترفند ها، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 15 مهر 1392

 

  قيمت‌هاي بازار لپ تاپ به ثبات نزديك شد + ليست قيمت‌ها
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به ثبات ارز اين امروز قيمت لپ تاپ ها هم بعد از يك روند نسبي و كم كاهش قيمت ثابت شد. براي مشاهده عكس و مشخصات هر دستگاه بر روي نام آن كليك كنيد.

 

منبع :yjc.ir

گارانتی

قیمت(تومان)

برند(مدل)

ASUS

شرکت امرتات+طلایی لوتوس

3,820,000

Asus-Zenbook-UX31E-i7-4-128-Win7

شرکت آوات+طلایی لوتوس

3,250,000

Asus-G53SX-Gseries-i5-8-750-3G-Win7

شرکت آوات+طلایی لوتوس

3.400,000

Asus-Nseries-N56VB-i7-8-1T-2G

شرکت آوات+طلایی لوتوس

3080,000

Asus-VivoBook-S550-Touch-i7-6-1T-2G

شرکت الماس+طلایی لوتوس

3,070,000

Asus-Nseries-N46VZ-i7-8-1T-2G

شرکت آواژنگ+طلایی لوتوس

2,790,000

Asus-Kseries-K46CB-i7-6-1T-4G

شرکت آوات+طلایی لوتوس

2,850,000

Asus-VivoBook-S550-Touch-i5-6-1T-2G

شرکت آواژنگ+طلایی لوتوس

2,660,000

Asus-Kseries-K46CB-i7-6-1T-2G

شرکت آوات+طلایی لوتوس

2,500,000

Asus-VivoBook-S550-Touch-i3-6-1T-2G

شرکت امرتات+طلایی لوتوس

2,700,000

Asus-Zenbook-UX21E-i5-4-128-Win7

شرکت الماس+طلایی لوتوس

2,650,000

Asus-Kseries-K55VD-i7-6-1T-2G

شرکت سازگار+طلایی لوتوس

2,420,000

Asus-Xseries-X450CC-i7-6-1T-2G

شرکت آواژنگ+طلایی لوتوس

2,250,000

Asus-Xseries-X450CC-i7-4-750-2G

شرکت آوات+طلایی لوتوس

2,150,000

Asus-VivoBook-S400CA-Touch-i5-4-500-Win8

شرکت آوات+طلایی لوتوس

1,990,000

Asus-Sseries-S300-i3-4-500

شرکت آوات+طلایی لوتوس

2,070,000

Asus-Xseries-X450CC-i5-6-1T-2G

شرکت آوات+طلایی لوتوس

1.880,000

Asus-Xseries-X450CC-i5-4-750-2G

شرکت آوژنگ+طلایی لوتوس

1,650,000

Asus-VivoBook-S200-Touch-i3-4-500-Win8

سازگار+طلایی لوتوس

1,650,000

Asus-Xseries-X501A-i3-4-500

شرکت سازگار+طلایی لوتوس

1,650,000

Asus-Xseries-X401A-i3-4-500

شرکت آواژنگ+طلایی لوتوس

1.520,000

Asus-Xseries-X55VD-B980-4-750-1G

شرکت الماس+طلایی لوتوس

1.420,000

Asus-Xseries-X450CC-2117-4-500-2G

SONY VAIO

شرکت لوتوس

3,640,000

Sony-Vaio-S13-133CA-i5-4-750-1G-Win8

شرکت لوتوس

2,600,000

SONY-VAIO-SVF-15-216-i3-4-500-Win8-Touch

شرکت لوتوس

2,469,000

Sony-SVE-15-135-CX-i5-6-1T-Win8

شرکت لوتوس

2,459,000

Sony-VAIO-SV-E14-117-FLB-i5-4-640-512M-Win7

شرکت لوتوس

2,420,000

Sony-SVT-13-132-i3-4-500-Win8

شرکت لوتوس

1,970,000

Sony-Vaio-E14-13BCX-i3-4-320-Win8

ACER

شرکت سازگار+طلایی لوتوس

2,000,000

Acer-Aspire-E1-571G-i7-6-750-2G

شرکت سازگار 2 سال+طلایی لوتوس

1.900,000

Acer-Vseries-V3-571G-i5-4-750-2G

شرکت سازگار+طلایی لوتوس

1,550,000

Acer-Eseries-E1-571G-i5-4-500-1G

شرکت سازگار+طلایی لوتوس

1,370,000

Acer-Eseries-E1-571G-i3-4-500-1G

شرکت الماس+طلایی لوتوس

1,330,000

Acer-Aspire-E1-531G- B960-4-750-1G

IBM LENOVO

سازگار+طلایی لوتوس+طلایی لوتوس

2400,000

IBM-Lenovo-Zseries-Z500-i7-6-1T-2G

شرکت سازگار 2 سال

2,080,000

IBM-Lenovo-ideapad-Z500-i5-6-1T-2G

شرکت سازگار+طلایی لوتوس

1,880,000

IBM-Lenovo-Eseries-E530-Thinkpad-i5-4-750-2G

شرکت هماهنگ و بیمه ایران+طلایی لوتوس

1,750,000

IBM-Lenovo-Gseries-G580-i5-4-500-2G

شرکت سازگار+طلایی لوتوس

950,000

Lenovo-Essential-G500-B1000-2-500

MSI

ماتریکس+طلایی لوتوس

2,775,000

MSI-Cseries-CX61-i7-6-500-2G-Win7

ماتریکس+طلایی لوتوس

2,175,000

MSI-Cseries-CX41-i5-6-500-2G-Win7

ماتریکس+طلایی لوتوس

2,275,000

MSI-Cseries-CX61-i5-6-500-2G-Win7

ماتریکس+طلایی لوتوس

1,325,000

MSI-Cseries-CR650-Dual-4-320-Win7

FUJITSU

شرکت آواژنگ+طلایی لوتوس

1,300,000

Fujitsu-LIFEBOOK-SH531-B950-4-500-1G

APPLE MACBOOK

شرکت لوتوس+طلایی لوتوس

5,099,000

Apple-MacBookPro-series-MD102-i7-8-750-Mac

شرکت لوتوس+طلایی لوتوس

5,040,000

Apple-MacBookAir-Series-MD232-i5-4-256-Mac

شرکت لوتوس+طلایی لوتوس

3,990,000

Apple-MacBookPro-series-MD101-i5-4-500-Mac

HP

طلایی شرکت لوتوس

1,889,000

HP-ProBook-4540-i5-4-750-2G

 



:: موضوعات مرتبط: قیمت لب تاب، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در چهار شنبه 10 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار ساخت درایو مجازی DAEMON Tools Pro Advanced 5.2.0.0348

نرم افز DAEMON Tools Pro Advanced : قطعا نیاز کاربران حرفه داشتن یک نرم افزار ساخت درایو مجازی مانند دایمون تولز می باشد ، چرا که در کارهای بسیاری مورد استفاده می باشد از جمله ساخت درایو مجازی برای بازی ها ، رایت درایوهای مجازی بر روی سی دی و دی وی دی و … . یکی از نرم افزارهای قوی در این مورد می باشد چرا که دارای امکانات بسیاری زیادی از جمله : ساخت درایو مجازی تا ۳۲ عدد ،فشرده سازی فایل های شما به دیسک مجازی ، پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds ،سرعت بسیار بالا در بارگذاری درایوهای مجازی و …
همچنین داشتن محیط کاربر پسند ، کار با نرم افزار DAEMON Tools را راحت کرده و کسانی که برای اولین بار می خواهند نرم افزار DAEMON Tools را استفاده کنند به مشکل نمی خورند. جهت دانلود آخرین نسخه نرم افزار Deamon tools به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید . امیدوارم مورد رضایت شما کاربران قرار بگیرد.

 

 

DAEMON-Tools-Pro-Advanced-v5.2.0.0348

 

 

ویژگی های نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced :

- ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج
- ایجاد دیسک های بوتیبل
- ساخت درایو مجازی برای اجرای بازی ها
- پشتیبانی از اکثر فرمت های ایمیج *.mdx, *.mds/*.mdf, *.iso, *.b5t, *.b6t, *.bwt, *.ccd, *.cdi, *.bin/*.cue, *.ape/*.cue, *.flac/*.cue, *.nrg, *.isz
- مدیریت ایمیج ها
- سازگاری با انواع سیستم عامل ها از جمله ویندوز ۷ و ۸

 

دانلود نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced 5.2.0.0348   ساخت درایو مجازی راهنمایی : 

۱ – ابتد برنامه را نصب نمایید ( دقت نمایید تیک گزینه های نصب در Trail باشد ) .

۲ – نرم افزار را به هیچ وجه اجرا ننمایید .

۳ – فایل Daemon Crack.exe  را به محل نصب برنامه کپی و سپس اجرا و روی دکمه ی Crack کلیک نمایید .

۴ – صبر کنید تا کارهای مربوط را انجام دهد . سپس به صورت اتوماتیک وار نرم افزار DAEMON Tools اجرا می شود .

۵ – در نرم افزار DAEMON Tools به منوی Help رفته سپس روی گزینه ی License  کلیک نمایید .

۶ -در پنجره ی باز شده بر روی دکمه ی Change کلیک نمایید سپس Paid License by On HAX را انتخاب نمایید .

۷ – ۱۰ عدد به صورت دلخواه وارد نمایید ( مثال ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ ) سپس روی دکمه ی Activate کلیک نمایید .

۸ – از استفاده از نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced لذت ببرید.

 

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۲۱ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار رایت، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در سه شنبه 9 مهر 1392

 

  دانلود بازی اندروید و زیبای Motoheroz v1.0.2


Motoheroz یک بازی آندروید به شدت اعتیاد آور ,فوق العاده زیبا با گیم پلی سریع و متفاوتی می باشد که تاکنون نظیر آن را مشاهده نکرده اید! در این بازی زیبا بازیکن باید از طریق یک دنیای رنگی روشن و جذاب به مسابقه و تعقیب بپردازد. همچنین می توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید و سکه های بیشتری را جمع نمایید.

ویژگی های بازی:

- فیزیک مبتنی بر مسابقه، گیم پلی سرگرم کننده و وجود ۶ وسیله نقلیه و ۳ آهنگ

- قابلیت بازی با دوستان در حالت مولتی پلیر

- قابلیت بازی در برابر یکدیگر

- قابلیت ارتقا وسایل نقلیه خود و خرید آیتم های جدید

 

Motoheroz-v1.0.2

Motoheroz-1

Motoheroz-2

 

download دانلود

size حجم فایل : ۳۵.۹ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در سه شنبه 9 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار ویرایش صفحات وب JetBrains WebStorm 7.0


JetBrains WebStorm نرم افزار طراحی صفحات وب بسیار مفید و حرفه ای در زمینه ی ویرایش صفحات مختلف وب می باشد، با استفاده از این نرم افزار می توانید کدهای مختلف به زبان های برنامه نویسی HTML, CSS و javascript را تنها با چند کلیک ویرایش کنید و از آنها را برای مرورگرهای مختلف و استفاده در صفحات وب بهینه سازی کنید ، شاید به جرات بتوان گفت که این نرم افزار یکی از کاربردی ترین برنامه ها در زمینه ویرایش صفحات وب است ، زیرا این نرم افزار به طور پیش فرض از یک دیتابیس حرفه ای برخوردار است که می تواند در زمان ویرایش به شما کمک کند و زمانی که کدنویسی و ویرایش را شروع کردید شما را یاری کرده و در برخی از موارد اشکلات شما را برطرف کند ،  البته شما می توانید بعد از اتمام ویرایش و ساخت صفحات آنها را در مرورگرها تماشا کرده و یا بر روی اف تی پی آنها را منتقل کرده و نتیجه کار خود را ببینید. جهت دانلود این نرم افزار از دانلود۰۰۹۸ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

jetbrains-webstorm

 

 

 

download دانلود نرم افزار

size حجم فایل : ۱۱۸.۲۱ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 



:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در سه شنبه 9 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار رایت الکل

Alcohol 120% یک نرم افزار قدرتمند در زمینه رایت CD \ DVD است که باعث می شه این که به راحتی انجام بشه.و همچنین به راحتی می تونید از DVD \ CD خودتان نسخه پشتیبان بگیرید.به علاوه به شما اجازه می ده تا از برنامه هایی که بر روس CD هستند و شما زیاد استفاده می کنید Image بگیرید ، بنابر این شما می تونید هر وقت که خواستید آنها را mount کنید.این نرم افزار از فرمت Blu-ray هم پشتیبانی میکند.کاربران خانگی می توانند از CD \DVD بازی هایشان یا فیلم هایشان Image بگیرند. di کتابداران و مدیران مدرسه، کمک میکند که از نرم افزارهایشان نسخه پشتیبان بگیرند و از آنها به این شکل محافظت کنند چون CD \ DVD ها بعد مدت طولانی خراب می شوند.با الکل نرم افزار هایتان را رایت کنید و دیگر نگران از دست رفت آنها نباشید.

رمز فایل : sibdownload.com

دانلود  : دانلود الکل120%



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار رایت، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در دو شنبه 8 مهر 1392

 

  پنهان کردن LIBRARY در ویندوز 8.1

درایوهای هارد‌دیسک, ویرایشگر رجیستری

همان‌طور که می‌دانید ویندوز 8 جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل‌های انتشار یافته توسط مایکروسافت است. این سیستم‌های‌ عامل پس از انتشار با بازخوردهای متفاوتی روبه‌رو شد و شرکت مایکروسافت پس از اعمال تغییراتی در آن، نسخه جدیدتر آن با نام 8.1 را منتشر کرد.

 

ویندوز 8.1 برای برخی کاربران مزایایی در بر دارد و به عقیده برخی دیگر عیب‌هایی را به خود اختصاص می‌دهد. یکی از این عیب‌ها، نمایش پوشه‌های مختلف مجموعه Library در پنجره My Computer و بالای فهرست درایوهای هارد‌دیسک و دیسک‌های نوری است.

 

در نسخه‌های پیشین سیستم‌عامل ویندوز، فقط درایوهای هارد‌دیسک به‌نمایش درآمده و پس از آن فهرستی از درایو‌های دیسک‌های نوری و درایوهای شبکه در اختیار کاربر قرار می‌گرفت. این تغییر و قرارگیری پوشه‌هایی همچونMusic ،Pictures ،Documents ،Videos و Downloads در بالای فهرست درایوها موجب ناراحتی بسیاری از کاربران و دشوار شدن دسترسی آنها به درایوهای هارد‌دیسک شده است. چنانچه شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و قصد دارید نمایش پوشه‌های Library در پنجره My Computer را غیرفعال کنید باید از ترفند زیر در رجیستری ویندوز کمک بگیرید:

 

توجه: تغییر در رجیستری ویندوز به مهارت و تجربه در کار با رایانه نیازمند است. چنانچه یک کاربر مبتدی هستید استفاده از این ترفند را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. همچنین به شما توصیه می‌کنیم همیشه و در هر شرایطی پیش از اعمال تغییرات روی رجیستری ویندوز، یک نسخه پشتیبان از آن تهیه کنید تا در صورت نیاز بتوانید رجیستری را به‌حالت اولیه خود برگردانید.

 

1ـ در ابتدا برای ورود به ویرایشگر رجیستری کلیدهای Ctrl + R را فشار دهید تا ابزار Run به‌نمایش درآید.

 

2ـ عبارت Regedit را در کادر مربوط تایپ کرده و با فشردن کلید اینتر، مراحل کار را دنبال کنید.

 

3ـ پس از اجرای ویرایشگر رجیستری، مسیر زیر را در آن دنبال کنید:

 

HKEY_LOCAL_MACHINE|SOFTWARE|Microsoft|Windows|Current Version|explorer|MyComputer|NameSpace

 

4ـ ‌با باز کردن پوشه NameSpace مشاهده می‌کنید که پوشه‌هایی با عنوان‌های متفاوت در آن قرار گرفته است. هریک از این پوشه‌ها نمایانگر یکی از پوشه‌های مجموعه Library هستند که در ادامه کلید مربوط به هر پوشه را برای شما ذکر کرده‌ایم:

 

{1CF1260C-4DD0-4ebb-811F-33C572699FDE} : Music
{374DE290-123F-4565-9164-39C4925E467B} : Download
{3ADD1653-EB32-4cb0-BBD7-DFA0ABB5ACCA} : Pictures
{A0953C92-50DC-43bf-BE83-3742FED03C9C} : Videos
{A8CDFF1C-4878-43be-B5FD-F8091C1C60D0} : Documents
{B4BFCC3A-DB2C-424C-B029-7FE99A87C641} : Desktop

 

5 ـ‌ در این مرحله ‌باید هریک از پوشه‌هایی را که قصد دارید از فهرست پوشه‌های به‌نمایش درآمده در My Computer حذف شوند از این بخش حذف کنید. برای انجام این کار پس از مطابقت دادن عنوان ذکر شده در مرحله 4 با عنوان به‌نمایش درآمده در بخش NameSpace روی کلید موردنظر راست کلیک کرده و گزینه Delete را انتخاب کنید.

 

6 ـ پس از اعمال تغییرات، رجیستری را ببندید.

 

7ـ به My Computer مراجعه کرده و پس از کلیک راست روی بخشی خالی از صفحه، گزینه refresh را انتخاب کنید.

 

8 ـ‌ چنانچه تمام پوشه‌های مجموعه Library را از رجیستری حذف کرده باشید همچون دیگر نسخه‌های ویندوز فهرست درایوهای هارد‌دیسک را در ابتدای محتوای به‌نمایش درآمده در پنجره My Computer مشاهده خواهید کرد.

 

نکته1: برای نمایش مجموعه Library در ستون سمت چپ پنجره My Computer ‌باید پس از کلیک راست در بخشی خالی از ستون سمت چپ این پنجره، علامت چک‌مارک کنار گزینه Show libraries را فعال کنید.

 

نکته2: برای نمایش مجدد مجموعه Library در بالای فهرست درایوهای هارد‌دیسک با مراجعه به مسیر قید شده در مرحله 3، هریک از کلیدهای موردنظر برای نمایش را باید مطابق با عنوان‌های موجود در مرحله 4 ایجاد کنید.

منبع:jamejamonline.ir


نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در یک شنبه 7 مهر 1392

 

  چند توصیه برای سرحال کردن رایانه قدیمی تان !

اِشغال بیش از حد فضای دیسک رایانه و درگیر کردن پردازنده با برنامه های در حال اجرا در پس زمینه سیستم عامل در کنار وجود ویروس ها می تواند رایانه قدیمی شما را حسابی آبکش و ذهن شما را بهم بریزد. ممکن از خود بپرسید کامپیوتر دوست داشتنی تان اکنون چرا همانند یک لاک پشت کند شده است؟!  در این مقاله به بررسی چند عامل که باعث کاهش سرعت و عملکرد رایانه می شود می پردازیم.

 

افزایش سرعت کامپیوتر, نصب نرم افزار, آنتی ویروس

 

نرم افزارها
نصب و راه اندازی نرم افزارهای غیر ضروری می تواند یکی ازدلایل کند شدن سیستم شما باشد.اغلب مردم شروع به نصب و تست کردن انواع مختلفی برنامه ها از یک دسته نرم افزاری می کنند برای مثال ۲ یا ۳ مرورگر مختلف را برای کار با اینترنت نصب می کنند این در حالی است که انتخاب یک مرورگر کاربردی از این دسته می تواند تمام نیازهای شما را پاسخ گو باشد.

 

همین امر در مورد گروه نرم افزاری امنیتی نیز رخ می دهد. برای در امان مانند از تروجان ها چند آنتی ویروس مختلف را نصب می کنید اما آیا می دانید این کار نفس پردازنده را می گیرد! یک آنتی ویروس مناسب میتواند امنیت جامعی را برای سیستم شما فراهم کند.

 

اما اینکه نصب نرم افزار چه ارتباطی با هارد دیسک و کند تر شدن سیستم دارد به مسئله پراکندگی فایل ها بر میگردد که در بخش های بعدی توضیح میدهم.اما نصب یک برنامه فشرده ساز فایل مانند WinRAR را برای دسته بندی و کمک به پیدا شدن سریع تر فایل مورد نظر پیشنهاد می کنم.

 

افزایش سرعت کامپیوتر, نصب نرم افزار, آنتی ویروس

 

حذف نرم افزارها
همینطور که در بخش قبل خواندید وجود نرم افزارهای زیاد و غیر کاربردی باعث تنبل شدن سیستم می شود.اگر کمی با دقت کاوش کنید متوجه می شوید آنها علاه بر کند شدن سیستم حجمی از فضای هارددیسک را نیز اشغال کرده اند.واضح است که باید حذف (uninstall) بشوند که برای این کارعلاوه بربخش مدیریتی خود ویندوز در مسیر Control PanelAll Control Panel ItemsPrograms and Features از برنامه های کمکی مانند Revo Uninstaller  نیز میتوانید کمک بگیرید. این برنامه  علاه بر خود نرم افزار , تمام فایل های مربوط به آن را از روی هارددیسک پاک می کند.

 

افزایش سرعت کامپیوتر, نصب نرم افزار, آنتی ویروس

 

ذخیره سازی ابری
به گفته کارشناسان کامپیوتر اشغال شدن بیش از %۸۰ فضای هارد دیسک می تواند کند تر شدن سیستم را به همراه داشته باشد میزان حجم اشغال شده مطلوب برای جلوگیری از چنین مشکلی %۶۰ بیان شده است. نگران نباشید این به معنی خرید یک هارد دیسک جدید نیست شما می توانید از سرویس های ذخیره سازی ابری استفاده نمایید.

 

ذخیره سازی ابری (Cloud Storage) سرویسی است که امکان ذخیره و بازیابی دیتاها را بر روی اینترنت فراهم میکند. شما می توانید از همه نقاط جهان و با انواع گجت ها مانند تبلت یا گوشی هوشمندتان به فایل ها دسترسی داشته باشید. در حال حاضر سرویس های SkyDrive , Google Drive و Drop Box  پیشتازان این عرصه هستند پیشنهاد من استفاده از Drop Box  است که رایگان و امنیت را برای شما فراهم می کند.

 

افزایش سرعت کامپیوتر, نصب نرم افزار, آنتی ویروس

 

یکپارچه سازی
اما همینطور که در بخش نرم افزار بیان کردم دسترسی به نقاط مختلف دیسک سخت و پراکندگی فایل ها می تواند عاملی برای کندتر شدن سیستم شما باشد برای ترمیم و رفع این مشکل ابزارهای با عنوان Defragment  و معنی لغوی یکپارچه سازی در نظر گرفته شده است که با مرتب سازی فایل ها سرعت دسترسی به آن را بیشتر می کند.این ابزار به طور پیش فرض در ویندوز و مسیر Control PanelAll Control Panel ItemsAdministrative Tools وجود دارد ولی بهتر است از برنامه های مستقلی مانند Auslogics Disk Defrag  استفاده کنید.

 

افزایش سرعت کامپیوتر, نصب نرم افزار, آنتی ویروس

 

افزایش حافظه RAM
اکنون بعد از بهینه سازی به صورت نرم افزاری به سراغ سخت افزار و تنها خرید یک رم میرویم. اگر سیستم شما به اندازه کافی از حافظه رم برخوردار نیست به عنوان آخرین توصیه خرید این سخت افزار را پیشنهاد می کنم.در بسیاری از مواقع تنها ارتقاء RAM شما را از صرف هزینه برای خرید یک رایانه جدید نجات می دهد.

منبع:gooyait.com


نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در یک شنبه 7 مهر 1392

 

  پاک کردن لیست فایل‌های باز شده‌ی اخیر در آفیس 2013

آموزش ورد, فایل‌های باز شده‌ در آفیس

در صورت اجرای هر یک از نرم‌افزارهای مجموعه‌ی آفیس 2013، لیست آخرین فایل‌های باز شده توسط نرم‌افزار در سمت چپ پنجره در قسمت Recent نمایش داده می‌شود. این لیست با کلیک بر روی منوی File نیز قابل مشاهده است. در صورتی که تمایلی ندارید این لیست نمایش داده شود در این ترفند به نحوه‌ی حذف این لیست خواهیم پرداخت.

 

بدین منظور:
ابتدا نرم‌افزار مورد نظر خود در مجموعه‌ی آفیس را اجرا نمایید (به عنوان مثال Word 2013).
سپس بر روی منوی File کلیک کرده و Options را انتخاب کنید.
اکنون در پنجره‌ی باز شده از قسمت سمت چپ بر روی Advanced کلیک کنید.
سپس در محدوده‌ی Display، گزینه‌ی Show this number of Recent Documents را بر روی 0 تنظیم نمایید.
اکنون بر روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.
با این کار لیست فایل‌های باز شده‌ی اخیر ناپدید خواهد شد.

منبع:tarfandstan.com


نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در یک شنبه 7 مهر 1392

 

  نمایش فواصل بر مبنای کیلومتر در اپلیکیشن MAPS ویندوز 8

اپلیکیشن Maps, ویندوز 8, ترفندهای کامپیوتری

یکی از اپلیکیشن‌هایی که به طور پیش‌فرض در ویندوز 8 وجود دارد اپلیکیشن نقشه یا Maps نام دارد. در این اپلیکیشن فواصل موجود در نقشه بر مبنای «مایل» نمایش داده می‌شوند. در صورتی که تمایل دارید تا واحد آن به «کیلومتر» تغییر کند در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

بدین منظور:
ابتدا از صفحه‌ی Start اپلیکیشن Maps را اجرا کنید.
سپس در محیط اپلیکیشن کلیدهای ترکیبی Win+C را فشار دهید.
اکنون از نوار سمت راست بر روی Settings کلیک کنید.
در بخش Settings وارد Options شوید.
اکنون کافی است گزینه‌ی Show distance in را بر روی Kilometers تنظیم نمایید.

منبع:tarfandestan.com


نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در یک شنبه 7 مهر 1392

 

  بررسی زمان ورود کاربران به کامپیوتر در ویندوز 7

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

شاید بخواهید بفهمید که چه کاربری و چه مدت زمانی وارد حساب کابری شما یا حساب کاربری خودش شده است . این روش برای والدینی که برای فرزندانشان یک حساب کاربری ایجاد کرده اند نیز کاربرد دارد و می توانند متوجه شوند که کدام فرزند چه مدت زمانی و چه ساعتی وارد حساب کاربری خودش شده است .

 

دقت داشته باشید که گزارش مربوط به این آموزش برای والدین زیاد کامل و همراه با جزئیات نیست . اگر قصد دارید که تمام کارهای فرزندان را تحت نظر بگیرید مثل باز کردن سایتهای اینترنتی یا قسمت های مختلف ویندوز باید از نرم افزارهای مانیتورینگ استفاده کنید که فقط برای انجام اینکار می باشد .

 

به صورت پیش فرض ثبت زمان ورود کاربران در ویندوز غیر فعال می باشد . باید ابتدا این ویژگی را همانند آموزش زیر فعال کرده و از آن استفاده کنیم .

 

1. در کادر جستجوی منوی استارت یا کادر RUN دستور gpedit.msc را تایپ کنید .

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

 

2. بعد از چند ثانیه صفحه تنظیمات Local Group Policy Editor نمایش داده می شود . به سمت چپ ویزارد باز شده دقت کنید . یک سری پوشه وجود دارد که مربوط به تنظیمات سیستم عامل می شود .


همانند تصویر زیر ، پوشه ها را به ترتیب باز کرده و بر روی فایل Audit logon events دابل کلیک کنید تا فایل مورد نظر اجرا شود

Local Computer Policy –> Computer Configuration –> Windows Settings –> Security Settings –> Local Policies –> Audit Policy

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

 

3. بعد از چند لحظه صفحه تنظیمات Audit logon events Properties نمایش داده می شود . وسط صفحه دو گزینه Success . Failure وجود دارد . هر دو گزینه را انتخاب کنید و بر روی کلید OK کلیک کنید . با انتخاب این دو گزینه ویژگی مورد نظر فعال می شود .

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

 

4. بعد از اینکه ویژگی مورد نظر را فعال کردید باید بتوانید رویدادهای اتفاق افتاده شده در ویندوز را بوسیله فایل Event Viewer مورد بررسی قرار بدهید. در کادر جستجوی منوی استارت دستور Event Viewer را تایپ کنید تا صفحه مربوط به تنظیمات نمایش داده شود .


بعد از باز شدن صفحه مورد نظر وسط صفحه گزینه های Audit Success را مشاهده می کنید . این گزینه به مدیر سیستم می گوید که همه ورودها به ویندوز موفق آمیز بوده است . 
یکی از گزینه های Audit Success را انتخاب و سمت راست صفحه باز شده بر روی گزینه Event Properties کلیک کنید .


سه گزینه مهم این صفحه به شرح زیر می باشد
Event ID: شماره رویداد
Logged: زمان وارد شدن به سیستم
Keywords: نوع عملیات که موفق آمیز یا ناموفق می باشد

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

 

حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری

 

در قسمت Event Viewer می توانید تنظیمات دیگر و رویدادهایی که توسط کاربر مورد استفاده قرار گرفته است را مشاهده و بررسی کنید. نیاز به تنظیمات خاصی ندارد فقط کافیست بر روی فایل مورد نظر کلیک کنید.

منبع:learning.asarayan.com


نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در یک شنبه 7 مهر 1392

 

  ترفندهای کامپیوتر
حساب کابری, سایتهای اینترنتی, ترفند کامپیوتری
 
اپلیکیشن Maps, ویندوز 8, ترفندهای کامپیوتری
 
آموزش ورد, فایل‌های باز شده‌ در آفیس
 
افزایش سرعت کامپیوتر, نصب نرم افزار, آنتی ویروس
درایوهای هارد‌دیسک, ویرایشگر رجیستری
 
نصب ویندوز xp, ترفندهای کامپیوتر

تعمیر فایل های خراب یا گمشده در ویندوز XP

 
ویرایش‌گر رجیستری, ترفند ویندوز 8

تغییر اندازه‌ی حاشیه‌ی پنجره‌ها در ویندوز 8

 
سرعت ویندوز, ترفندهای ویندوز 8

کاهنده‌های سرعت در ویندوز 8

 
کلیدهای میان‌بر اپلیکیشن reader, اپلیکیشن reader

کلیدهای میان‌بر اپلیکیشن Reader در ویندوز 8

 
ترفندهای رجیستری ویندوز, جدیدترین ترفندهای ویندوز

غیرفعال کردن صفحه‌ی Lock ویندوز 8 با استفاده از رجیستری

 
مخفی‌کردن ریبون در آفیس, نرم افزارهای آفیس

نمایش ریبون آفیس در صورت نیاز

 
پیست کردن متن, ترفند کامپیوتر, آموزش ورد 2010

آموزش تغییر تنظیمات پیش فرض Paste در Word 2013

 
ترفند رجیستری ویندوز, آموزش کامپیوتر

رجیستری کردن برنامه ها بدون سریال نامبر و...

 
تنظیمات ویندوز ۸, همسان سازی تنظیمات ویندوز

چگونگی همسان سازی تنظیمات ویندوز ۸

 
تنظیمات کنترل پنل, محدود کردن دسترسی کنترل پنل

محدود کردن دسترسی به Control Panel و اجزای آن

 
عوض کردن پسوند فایل, فایلهای zip

ترفند جالب برای فایلهای Zip

 
نرم افزار ایجاد میانبر, ترفند جدید کامپیوتر

ایجاد میانبرهای ترمیمی برای اجرای نرم‌افزارها

 
تنظیمات ویندوز 7, جمع کردن تنظیمات ویندوز 7

جمع کردن تمام تنظیمات ویندوز 7 در یک پوشه

 
انواع حافظه رم, افزایش سرعت کامپیوتر

‌افزایش سرعت و کارایی رایانه با ارتقای حافظه

 
بازیابی اطلاعات در کامپیوتر,انتقال فایل از ویندوز 7 به 8

چگونه فایل های خود را از ویندوز ۷ به ویندوز ۸ انتقال دهیم؟

 
نرم افزار word 2007, فارسی کردن ورد

چگونه اعداد در Microsoft Word فارسی می شود؟


نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در یک شنبه 7 مهر 1392

 

  دانلود Avast! Offline Update 2013-02-16 – آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود


:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس وآپدیت آنتی ویروس، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی – McAfee VirusScan 1392/06/26
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود


:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس وآپدیت آنتی ویروس، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کاسپرسکای – Kaspersky 2013/08/10
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود


:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس وآپدیت آنتی ویروس، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود۳۲ – Nod 32 – تا تاریخ ۲۰۱۳/۰۸/۲۹
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود


:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس وآپدیت آنتی ویروس، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود کتابهای آموزشی

دانلود کتاب آموزش نرم افزار هلو

 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
======================================================
دانلود فهرست بهای واحد پایه سال ۱۳۹۲ برای تمامی رشته ها
 دانلود : دانلود فهرست بهای تمام رشته ها به صورت یک فایل- 20 مگابایت 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته شبكه توزيع آب سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته سدسازي سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته راهداري سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته راه، راه آهن و باند فرودگاه سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته شبكه جمع آوري و انتقال فاضلاب سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته آبياري و زهكشي سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته ساخت و ترميم قنات سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته انتقال و توزيع آب روستايي سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته آبياري تحت فشار سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته آبخيزداري و منابع طبيعي سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته چاه سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته تأسيسات برقي سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته تأسيسات مكانيكي سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته خطوط انتقال آب سال 1392 
 دانلود : دانلود فهرست بهاي واحد پايه رشته ابنيه سال 1392 
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
======================================================
دانلود آموزش کاربردی نرم افزار واترجمز- WaterGEMS
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
============================================================
دانلود فیلم آموزشی نرم افزار کریر Carrier
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
=========================================================
دانلود کتاب راهنمای تعمیر اتومبیل های سواری
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
=========================================================
دانلود کتاب آشنایی با سوخت جامد
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
===========================================================
دانلود کتاب آموزش جامع Excel 2010
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
=========================================================
دانلود کتاب راهنمای سیستمهای هیدرولیک‎

 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
========================================================
دانلود کتاب لذت اتوکد – سطح ۲‎
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
=========================================================
دانلود کتاب آموزش جامع نرم افزار متلب
 

رمز فایل : 

www.far30download.com
 

منبع : 

وب سایت فارسی دانلود
=====================================================
 

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار free download

       


نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1398

 

  دانلود بازی SAMURAI SHODOWN II v1.1 برای اندروید

SAMURAI SHODOWN II v1.1 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SAMURAI SHODOWN II v1.1 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SAMURAI SHODOWN II v1.1 برای اندروید

 تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: android
نوع بازی: اکشن
ورژن برنامه: ۱٫۱
زبان: ENG 
نرم افزار:اندروید ۲٫۳ به بالا

حجم فایل:۴۰ MB

اطلاعات بازی:

بازی سامورایی SAMURAI SHODOWN II v1.1 یک بازی زیبا در سبک شمشیر بازی با گرافیک فوق العاده هست.شما در بازی در مسیر دشمنان پر قدرت خود  Mizuki و Rashojin قرار می گیرد و باید مانع از انجام کار های آنها شوید.این بازی همچنان جذابیت SAMURAI SHODOWN I  را حفظ کرده است و با افزوده شدن مراحل جدید،شخصیت ها و سیستم بازی هیجان آن را بیشتر کرده است.

برای دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

تصاویر محیط بازی:

دانلود بازی SAMURAI SHODOWN II v1.1 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی SAMURAI SHODOWN II v1.1 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی SAMURAI SHODOWN II v1.1 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link 

دانلود دانلود فایل نصبی : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده:گوگل پلی

 



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود بازی Real racing 3 v1.0.9 برای اندروید

real lmono

دانلود بازی Real racing 3 v1.0.9 برای اندروید | تاپ2 دانلود

دانلود بازی Real racing 3 v1.0.9 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۴/۱۷
نوع بازی: ماشین سواری
ورژن بازی: ۱٫۰٫۹
زبان: ENG 
نرم افزار:  برای اندروید ۲٫۳ و بالاتر
حجم فایل:۱٫۴۸ GB

اطلاعات بازی:

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و واقع رایانه ترین بازی سبک ریسینگ برای اندروید منتشر گردید ؛ بازی ای که باید تجربه کرد تا بدان اعتقاد پیدا کنید .در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد  از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند.

برای دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

 

تصلویر محیط بازی:

دانلود بازی Real racing 3 v1.0.9 برای اندروید | تاپ2 دانلوددانلود بازی Real racing 3 v1.0.9 برای اندروید | تاپ2 دانلوددانلود بازی Real racing 3 v1.0.9 برای اندروید | تاپ2 دانلوددانلود بازی Real racing 3 v1.0.9 برای اندروید | تاپ2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود فایل نصبی بازی :Direct Link

دیتا بازی برای adreno 

دانلوددانلود بازی :Direct Link

دیتا بازی برای mali

دانلوددانلود بازی :Direct Link

دیتا بازی برای tegra

دانلود دانلود بازی :Direct Link

دیتا بازی برای power vr

  دانلود دانلود بازی :Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده:ea sport



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود بازی Fangz HD v1.11 برای اندروید

Fangz HD v1.11 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fangz HD v1.11 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fangz HD v1.11 برای اندروید

 تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: android
نوع بازی: اکشن
ورژن برنامه: ۱٫۱۱
زبان: ENG 
نرم افزار:اندروید ۴ به بالا

حجم فایل:۷۰۰ MB

اطلاعات بازی:

اگر به دنبال بازی های گرافیکی برای اسمارت فون اندرویدی خود هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Fangz HD  را از دست ندهید . شما باید خون آشام ها را از بین برده و آن ها را از شهر بیرون کنید . آن ها قصد دارند تا به شما حمله کنند . زامبی ها و خون آشام ها را نابود کرده و از خودتان دفاع کنید . به عنوان مثال می توانید مخالفان خود را تکه تکه کنید ! دقت داشته باشید که در این نسخه سطح بازی کمی دشوار شده است . لازم به ذکر است که وجود انیمیشن های کارتونی در بازی هیجان آن را دوچندان کرده است .

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

تصاویر محیط بازی:

دانلود بازی Fangz HD v1.11 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Fangz HD v1.11 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Fangz HD v1.11 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link 

دانلود دانلود فایل نصبی : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده:گوگل پلی

 



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود بازی Mana Rush v11 برای اندروید

Mana Rush v11 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mana Rush v11 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mana Rush v11 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: android
نوع بازی: اکشن
ورژن برنامه: ۱۱
زبان: ENG 
نرم افزار:اندروید ۲٫۳ به بالا

حجم فایل:۸۰ MB

اطلاعات بازی:

در بازی Mana Rush شما باید با هیولاها مبارزه کرده و آن ها را شکست دهید . با کشتن هیولاها تیم خود را به پیروزی برسانید . این پیروزی با خرید جادوهای متعدد و به کارگیری تاکتیک های دفاعی میسر می شود . بیش از صدها قلم جادو در اختیار شما خواهد بود . دقت داشته باشید که بیش از ده ها هیولا در این بازی وجود دارد که شما باید با آن ها مبارزه کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی کردن نیروها اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بازی های اعتیادآور و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید بوده و ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .استفاده از سحر و جادو برای نابودی هیولاها.وجود بیش از ده ها هیولا در بازی.سفارشی کردن تیم مورد نظر

برای دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

تصاویر محیط بازی:

دانلود بازی Mana Rush v11 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Mana Rush v11 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Mana Rush v11 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

دانلود دانلود فایل نصبی : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده:گوگل پلی

 



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود بازی FIFA 14 v1.2.9 برای اندروید

FIFA 14 v1.2.9 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 v1.2.9 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 v1.2.9 برای اندروید

 نسخه Free Shopping اضافه شد |

| پچ بازی اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: android
نوع بازی: ورزشی
ورژن برنامه: ۱٫۲٫۹
زبان: ENG 
نرم افزار:اندروید ۲٫۳ به بالا

حجم فایل:۹۸۰ MB

اطلاعات بازی:

تجربه ای هیجان انگیز از هر پاس ، شوت و تکل را با تاچ کنترل جدید این بازی تجربه کنید ؛ افزون بر این هر لحظه ای انجام این بازی را به لطف طراحی اعجاب انگیز کمپانی EA حس بازی کردن در دنیای واقعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . فیفا ۱۴ شامل اکثر تیم ها ، لیگ ها و بازیکنان دنیای واقعی است هم اکنون انتظار شما را می کشند . بی شک خریداری لایسنس ۳۳ لیگ شامل تیم ها و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن ، این بازی را با کامل ترین گیم فوتبالی اندروید تبدیل نموده است .با کسب درآمد در بازی از طریق نقل و انتفال بازیکنان در تیم فانتزی تان می توانید بر افزاش باشگاه خود افزوده و اقدام به جذب بازیکنان قدرتمند تر نمایید .

 

تصاویر محیط بازی:

دانلود بازی FIFA 14 v1.2.9 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی FIFA 14 v1.2.9 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی FIFA 14 v1.2.9 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود بازی FIFA 14 v1.2.9 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

دانلود دانلود فایل نصبی همراه با پچ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده:ea sport

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار Rage Comic Maker v 1.5.4 برای اندروید

Rage Comic Maker v 1.5.4 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Rage Comic Maker v 1.5.4 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Rage Comic Maker v 1.5.4 برای اندروید

تاریخ انتشار:۲۰۱۳/۱۵/۷

نوع نرم افزار:ساخت عکس

ورژن: ۱٫۵٫۴

زبان: eng

ورژن سیستم عامل:اندروید ۱٫۵ و بالاتر

حجم فایل: ۱۴ MB

امروزه کمتر کسی را میتوان یافت که شبکه های اجتماعی را نشناسد و حتی در ان ها عضو نیز نباشد و همچنین کمتر کسی را میتوان یافت که واژه ترول را تا کنون نشنیده باشد و ان ها را ندیده باشد ترول کاریکاتور هایی است از حالت های چهره افراد مشهور که شما و دوستانتان را به خنده میاورد و باعث میشود لحظات خوشی را داشته باشید حال یکی از بهترین برنامه های ساخت ترول که تمام ترول های موجود را در خود گنجانده بر روی دستگاه های اندروید عرضه شده پس با نصب این نرم افزار دستگاه اندرویدی خود را به یکی از بهترین دستگاه ها برای ساخت تصویر با ترول تبدیل کنید.

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

Help

Download  لینک های دانلود

دانلوددانلود برنامه از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: ++Tamas



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار Adobe PhotoShop Touch v 1.5.0 برای اندروید

Adobe PhotoShop Touch v 1.5.0 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Adobe PhotoShop Touch v 1.5.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Adobe PhotoShop Touch v 1.5.0 برای اندروید

 

 تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۷/۲۱

نوع نرم افزار: ویرایش تصویر

ورژن: ۱٫۵٫۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل: ۴۶ MB

Adobe PhotoShop Touch نام نرم افزاری است که توسط شرکت معتبر ادوبی برای ویرایش تصویر بر روی کامپیوتر عرضه شد و پس از موفقیت بسیار زیاد خود و دریافت عنوان بهترین و کار امد ترین ویرایش گر تصویر در دنیا را این شرکت تصمیم گرفت این نرم افزار را بر روی سیستم عامل اندروید ارایه کند شما اینک میتوانید با نصب این نرم افزار روی موبایل خود دستگاه اندرویدی خود را به یک ویرایشگر تخصصی عکس تبدیل نمایید و تصاویر خود را انگونه که دوست دارید ویرایش کنید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیهات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

Help

Download  لینک های دانلود

دانلوددانلود برنامه از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Adobe System



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار An Tu Tu cpu Master Pro v 2.5.2 برای اندروید

An Tu Tu cpu Master Pro v 2.5.2 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار An Tu Tu cpu Master Pro v 2.5.2 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار An Tu Tu cpu Master Pro v 2.5.2 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۷/۲۰

نوع نرم افزار: اورکلاک

ورژن: ۲٫۵٫۲

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

حجم فایل: ۰٫۴۶ MB

این نرم افزار برای گوشی هایی طراحی شده که از توان کمی برای پردازش بازی ها برنامه ها و … دارند با نصب این نرم افزار شما میتوانید به راحتی میزان کار تمام بخش های گوشی را کنترل و در انها تغیر ایجاد نمایید از ویژگی های کلیدی این نرم افزار میتوان به افزایش و یا کاهش قدرت پردازنده برای استفاده کمتر از باتری اشاره کرد.

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

Help

توجه:

استفاده نادرست از این نرم افزار باعث به وجود امدن مشکلات جبران ناپذیر بر روی دستگاه شما میشود لذا وب سایت تاپ ۲ دانلود هیچگونه مسئولیتی در مورد استفاده نادرست و خطرات ناشی از آن ندارد.

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم :   Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : An Tu Tu

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار Google Translate v 2.8 برای اندروید

Google Translate v 2.8 | تاپ 2 دانلود

 

دانلود نرم افزار Google Translate v 2.8 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Google Translate v 2.8 برای اندروید

تاریخ انتشار:۲۰۱۳/۸/۱۶

نوع نرم افزار: مترجم

ورژن: ۲٫۸

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

حجم: ۴ MB

حتما شما هم در روز به تعداد زیادی سایت خارجی میروید و اگر زبان انگلیسی را به طور کامل فرا نگرفته باشید با مشکل مواجه میشوید و نمیتوانید بفهمید ان متن مربوط به چه چیزی است و معنی ان چیست ولی دیگر این سردرگمی ها ی شما با نصب این برنامه پایان میابد این نرم افزار ساخته شده توسط شرکت مطرح و محبوب گوگل میباشد با این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی زبان های دنیا را به زبان مورد نظر تبدیل کنید این برنامه شما را از تمام برنامه های مشابه بی نیاز میسازد.

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Google

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار Avira Free Android Security v 1.4 برای اندروید

Avira Free Android Security v 1.4 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Avira Free Android Security v 1.4 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Avira Free Android Security v 1.4 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۸/۷

نوع نرم افزار: آنتی ویروس

ورژن: ۱٫۴

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

حجم فایل: ۴ MB

اطلاعات نرم افزار:

Avira یکی از بهترین و محبوب ترین کمپانی ساخت برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای انواع سیستم عامل می باشد که اپلیکیشن خود را با نام Avira Free Android Security برای اندروید منتشر کرده است و امنیت را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهد آورد. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید از حریم خصوصی خود در برابر جاسوس افزارها محافظت کنید و امنیت گوشی خود را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید .Avira یکی از بهترین و محبوب ترین کمپانی ساخت برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای انواع سیستم عامل می باشد که اپلیکیشن خود را با نام Avira Free Android Security برای اندروید منتشر کرده است و امنیت را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهد آورد. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید از حریم خصوصی خود در برابر جاسوس افزارها محافظت کنید و امنیت گوشی خود را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید.

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Avira

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار JetAudio Basik v 3.2.2 برای اندروید

JetAudio Basik v 3.2.2 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار JetAudio Basik v 3.2.2 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار JetAudio Basik v 3.2.2 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۷/۲۱

نوع نرم افزار: پخش موسیقی

ورژن: ۳٫۲٫۲

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

حجم فایل: ۱۰ MB

توضیحات برنامه:

jetAudio Basic نرم افزار پلیر قدرتمند و محبوب می باشد که امروز نسخه آندروید آن را برای شما قرار دهده ایم که قادر است تقریبا تمام فایل های صوتی از جمله MP3، WAV، OGG، FLAC، M4A، MPC، WV، APE، MOD را با کیفیت عالی و با افکت های جالب و فوق العاده زیبا برای شما پخش کند جت آیدیو شامل ۱۰ باند اکولایزر گرافیکی و ۳۲ حافظه ایستگاه از پیش تنظم شده می باشد و دارای قابلیت هایی نظیر تنظیم سرعت پخش ، تایمر خواب تا ۲۴ ساعت را دارا می باشد ویژگی جالب دیگر این پلیر این است که با تکان دادن گوشی به سمت راست و چپ به آهنگ بعدی و قبلی میروید و یا با تکان دادن به سمت بالا و پایین پخش کند و متوقف شود.

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم : Direct Link

منبعمنبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : jetaudio



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار Du Battery Saver Pro v 3.1.0 برای اندروید

Du Battery Saver Pro v 3.1.0 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Du Battery Saver Pro v 3.1.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Du Battery Saver Pro v 3.1.0 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۶/۱۷

نوع نرم افزار: بهینه سازی باتری

ورژن: ۳٫۱٫۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

حجم فایل: ۴ MB

توضیحات برنامه:

Battery Saver Du+Switch Widget برنامه ای است که می تواند نگرانی شما درباره کاهش میزان شارژ باتری تان برطرف کرده و از زندگی وصل شده به کابل های برق رهایی تان بخشد این برنامه قادر است تنها با یک کلیک شما  به صورت خودکار مشکلات نرم افزاری قابل حل اندرویدتان را بررسی و البته آنها را بهینه سازی نماید  افزون بر این با دسترسی پیدا کردن به تنظیمات مختلف خواهید توانست آنها را بر اساس سلیقه و نیازتان تغییر دهید  پشتیبانی این نرم افزار از ابزارک ها امکان دسترسی سریع به آپشن های مختلف را برایتان فراهم می آورد .

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم : Direct Link

منبعمنبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Du Apps Studio

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود برنامه Call Recorder v1.4.7 برای اندروید

Call Recorder v1.4.7 | تاپ 2 دانلود

دانلود برنامه Call Recorder v1.4.7 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود برنامه Call Recorder v1.4.7 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۶/۱۷

نوع نرم افزار: جالب

ورژن: ۱٫۴٫۷

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل:۱٫۸ MB

اطلاعات نرم افزار:

نسخه کامل نرم افزار Call Recorder ابزاری بسیار مناسب جهت ضبط صدا و تماس های تلفنی و همچنین ذخیره سازی آنها در حافظه موبایل می باشد که برای گوشی های آندروید ورژن ۲٫۲ و بالاتر در نظر گرفته شده است.پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید اگر می خواهید با کسی صحبت کنید و نمی توانید طدا را ضبت کنید با برنامه call recorder می توانید به راحتی این کار انجام دهید و هم صدای شما هم صدای طرف ضبت می شود.

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم : Direct Link

منبعمنبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده :google Play

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود برنامه BusyBox v10 برای اندروید

BusyBox v10 | تاپ 2 دانلود

دانلود برنامه BusyBox v10 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود برنامه BusyBox v10 برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۷/۱۷

نوع نرم افزار:کاربردی

ورژن: ۱۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

حجم فایل:۳,۱۶ MB

اطلاعات تکمیلی:

BusyBox Pro یک نرم افزار فئق العاده برای اجرای سریع و بدون درد سر سایر برنامه ها می باشد .  این برنامه ار تعداد زیادی ابزار استاندارد Unix همانند ابزار هسته ای Gnu می باشد . شما می توانید سریعترین ، قدرتمندترین ، قابل اعتمادترین نصب کننده BusyBox را بر روی گوشی خود هم اکنون نصب نمایید . این نرم افزار فوق العاده برای اجرای راحت با لینوکس کرنل طراحی شده است . گفتنی است این نرم افزار فوق العاده در فروشگاه اندروید بیش از یک میلوین بار دانلود شده است . شما نیز هم اکنون می توانید این نرم افزار را بصورت رایگان از سایت تاپ ۲ دانلوددانلود کرده و از آن استفاده ی بهینه نمایید .

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم : Direct Link

منبعمنبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: گوگل پلی



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  دانلود نرم افزار Viber v3.1.1.5 برای اندروید

دانلود نرم افزار Viber v3.1.1.5 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 14 v1.2.9 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Viber v3.1.1.5 برای اندروید 

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۹/۱۸

نوع برنامه: امکان بر قراری تماس ها و پیام های رایگان

ورژن برنامه: ۳٫۱٫۱٫۵

زبان: ENG 

نرم افزار:آندروید ۲٫۱ به بالا

حجم فایل:۱۲٫۸۹MB

اطلاعات نرم افزار :

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نماییدطبیعی است که برای ارسال sms و مکالمه از طریق این نرم افزار ، باید طرف مقابل شما هم viber را بر روی گوشی خود نصب داشته باشد . پس از اینکه هر دوی شمانرم افزار Viber را بر روی گوشی هایتان نصب کردید از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان ( با در نظر نگرفتن هزینه بسیار ناچیر استفاده نرم افزار از اینترنت ) می توانید به طرف مقابلتان sms رایگان بفرستید و یا حتی ساعت ها با وی و با کیفیت بالا مکالمه داشته باشید . مهم نیست که گوشی طرف شما چه مدل و چه سیستم عاملی داشته باشد ، مهم این است که Viber بر روی گوشی وی نصب باشد .

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

ویژگی های نرم افزار : 

• برقراری تماس های رایگان با کیفیت صدای HD 

• گروه تا ۴۰ نفر 

• ارسال برچسب و شکلک، ساخت پیام های سرگرم کننده! 

• به اشتراک گذاری عکس ها، فیلم ها و مکان ها 

• ایجاد و ارسال doodle ها  

• پاسخ فوری به پیام ها با استفاده از پاسخ سریع 

• یکپارچه سازی سیستم عامل – به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها مستقیما از گالری دستگاه شما 

• طراحی با بومی آندروید UI در ذهن 

• بدون تبلیغات و ۱۰۰٪ رایگان 

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Downloadلینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: viber

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار موبایل، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  مشاهده ی فایل های فلش با Adobe Flash Player 11.3.300.257

Adobe Flash Player نرم افزاری قدرتمند ، کم حجم و رسا می باشد که تجربه ای کاربری جذاب و قدرتمندی را در مرورگرها ، دستگاه ها و گوشی های تلفن به ارمغان می آورد . شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار Adobe Flash Player برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد. نرم افزار فوق ابن امکان را به شما می دهد تا انیمیشن ها و سرگرمی های تحت وب را با بالاترین وضوح و کیفیت مشاهده کنید .

برای دانلود نسخه ی نهایی Adobe Flash Player از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 

مشاهده ی فایل های فلش با Adobe Flash Player 11.3.300.257

download دانلود

size حجم فایل : ۸.۸ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 



:: موضوعات مرتبط: ابزار فلش، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  نسخه جدید Adobe Flash Player 11.1.111.10 – آندروید

Adobe Flash Player تجربه ی مشاهده و وبگردی کامل و زیبا را در آندروید شما به ارمغان می آورد و با نصب آن موزیک ها ، بنرها ، بازی ها و برنامه ها را که نیاز به ادوبی فلش پلیر دارند را بدون دردسر در تبلت و یا آندروید خود مشاهده کنید.

این نرم افزار فوق العاده برای اجرای بسیاری از بازی های موبایل شما لازم می شوند.

هم اکنون در دانلود ۰۰۹۸ نسخه نهایی منتشر شده ی ادوبی فلش پلیر را برای گوشی های آندروید ۲.۲ و ۰.۴ بالاتر را برای شما قرار داده ایم که با مراجعه به ادامه ی مطلب می توانید هریک را به صورت جداگانه دانلود کنید.

نسخه جدید Adobe Flash Player 11.1.111.10 - آندروید

 download دانلود نسخه مربوط به آندروید ۲.۲+ با حجم ۴.۵ مگابایت

download دانلود نسخه مربوط به آندروید ۰.۴+ با حجم ۴.۵ مگابایت

password رمز فایل ها : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 



:: موضوعات مرتبط: ابزار فلش، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

  Adobe Shockwave Player 11.6.8.638 – نرم افزار مشاهده فایل های فلش

Adobe Shockwave Player یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای مشاهده انیمیشن های تحت وب می باشد که نسخه ی جدید آن را برای شما قرار داده ایم.

حتما تا حالا برای شما پیش آمده است که هنگام باز کردن سایتی با پیغام نصب نرم افزار Shock wave Player از سایت ماکرومدیا و آدوب روبرو شوید ، این برنامه برای اجرای فایل های فلش موجود در صفحات وب لازم است و با نصب آن مشکل نمایش داده نشدن انیمیشین ها حل خواهد شد.

نرم افزار فوق برای اجرای بازی های تحت وب ، روزنامه های کاری ، تفریحات و سرگرمی و تبلیغات اینترنتیموجود در اینترنت ضروری است.

هم اکنون می توانید آخرین نسخه ی این نرم افزار را از وب سایت دانلود ۰۰۹۸ برای ویندوز خود دریافت کنید.

 

Adobe Shockwave Player

download دانلود

size حجم فایل : ۱۳ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage منبع : دانلود ۰۰۹۸

 



:: موضوعات مرتبط: ابزار فلش، ،

نوشته شده توسط محمدعلی کاتبی در شنبه 6 مهر 1392

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 43 صفحه بعد
  درباره



به وبلاگ من خوش آمدید
katebi@gilmail.ir


لوگوي ما



  پيوند هاي روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

.:: تمام پيوند هاي روزانه ::.


  آمار بازديد

نويسندگان :
» محمدعلی کاتبی

آمار بازديد :

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 57990
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 

صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها | ذخيره صفحه | طراح قالب


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vss
Design By : wWw.Theme-Designer.Com